7 Ağustos 2009 Cuma

COHEN ve CİN

Secret çalışıyor. İşte ispatı...Sevgilimle bugünlerde herşey yolunda gidiyor çünkü diğer AyRaçKaçan'larla görüşmüyorum dermişim (gerçek payını siz hesaplayın) Sevgilim de bir AyRaçKaçan ama biz çok farklıyız. Ben hareketliyim o sakin. Ben saçma detaylara takıldığımda o mantıklı bütüne, ben bütüne takıldığımda o saçma detaylara takılır. O uyur, ben uyumam...Ben acele ederim, o geç kalır. Ben işimi yarım bırakırım o bırakmaz...Ben aşk için takılırım, o takılmak için. Şimdilerde 4. senenin sonunda herşeyi yoluna koymuştuk. Bir konu hariç işten geç çıktığında haber vermemesi konusu...
Bu bende şöyle bir şeye yol açıyor O 7'de çıkıcam dediği andan itibaren ben sadece ona odaklı bir havaya giriyorum.(hayır bağımlı kişilik DEĞİLİM. Ve sadece bundan kurtulmak için R.Şanal'ın Bodrum'daki kampının ücretini sormak için arayıp 3 günlüğünün 4000TL olduğunu öğrenmedim) Yemek hazırlamaya geceye onunla olmaya hazırlıyorum kendimi. Yoksa yapacak işim var, boş değilim. Ama o sırada arkadaşın işi çıkıyor ve bir on dakika, 5 dakika diye diye saatlerce geç geliyor. Kendisini tanıyorum o işi bitirmeli hatta benden korkmasa sabaha kalır da neyse...
Dün sabah keşke biri beni arasa da Leonard Cohen konserine davet etse diye içimden geçirdim. Sonrasında o konsere gidebilirim istersem derdim. http://www.sabah.com.tr/Yasam/2009/08/06/cohen_hayranlarini_buyuledi

Bu arada yemek yapmaya başladım çünkü benimki erken geleceğini söylemişti. Ve ben birden bire kesinlikle geç kalacak ve ben sinir olucam gecem de mahvolucak dedim. Ve kavga edicez dedim. Bu arada hadi seni konsere götüreyim VIP'yim bu gece diyen hoş bir telefon aldım. Ben benimkini aradım haber vermek için meşgule çevirince sürpriz yapıp erken gelecek diye düşündüm. Ama olumsuz baskındı ve dediki gelmeyecek konserden olacaksın. 21:30 da hala haber yoktu. Konser de kaçtı.

Çünkü

Cin bana 'your wish is my command' dedi.

Dermisin biri bana konser teklif etsin ama dermisin gidemem
Kavga da çıkar
Al sana.....AyRaçKaçanların diğerleri sevinmesin harika çiçeklerim ve mutlu bir bu gecem var.

.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

adsız dedi ki (çünkü isim veremeyecek kadar cıvık)
bıraaaaaaagggggg alllaassseeennnnn

7 Ağustos 2009 02:51