25 Ağustos 2009 Salı

DADANSAM MI?(BİR DADANCANIN KRİZ ANI-KENDİ AĞZINDAN)

-aşkım kaçta çıkıcan işten
-altı buçuk gibi
-hep öyle diyosun ama sonra geç kalıyosun
-kalmam bu sefer tatlım
-ya kalırsan
-ya en fazla 10-15 dakika geç çıkarım
-e sen şimdiden başladın yolunu yapmaya demekki geç çıkacaksın
-yok pek bir iş yok, çıkmam sanmam
-tamam, tahminen kaçta burada olursun?
-tatlım trafiğe göre
-ya soruyorum yemek sıcak olsun diye, her seferinde soğuyor
-ısıtırız
-bakteri ürüyor o zamanda
-tatlım ben gelmeme 10 dakika kala ararım o zaman
-iyi de 10 dakikada pişmezki
-dışarıdan söyleriz ya da soğuk yeriz
-aman neyse ya
-ne oldu şimdi?
-yok bir şey, sakın sen bana şimdi demeki negatif düşünüyosun ondan geç kalıyorum diye
-ya ne alakası var,başladın yine?
-ben mi başladım ne alaka, hemen de sinire kesiyosun bakıyorum.......................
-tatlım kapatmam lazım pc de sorun var
-iyi bye

0 yorum: