24 Ağustos 2009 Pazartesi

Evladım Murat Abi'de kim?

-Bu acayip yazılar toplamını okuyan her emekli tarih öğretmeni gibi ben de aynı soruyu soruyorum sayın seyirciler. Neymiş bu Murat Abi, böyle fantastik derecede sevilmesinin amacı neymiş, cami mi yaptırmış?
Bırakın allaaşkına sayın okurlar murat falan, koyiim de tur atsın!! askjhdşksajhfdksjhafkldj (gülün lan rahat rahat numara yapmayın!) (ağır cıvıma belirtileri)
-Ben kırmızı kafalı monçiçi ve yunanistandan bildiriyorum hala. Yunanistan'dan yerine yunanistandan yazmamın nedeni imla bilgimin zayıf olmasından değil yusuf, yunanistanın benim için özel olmamasındandır. tıpkı bir cümleyi başlatan harfe gereğinden fazla mana yükler gibi yapıp büyük yazmadığım gibi. şaka lan şaka, hiç bir zaman böyle ulvi ve düşünceli bi insan olmadım, üşendim kepsloka basmaya bebeğim o kadar. kepslokla, şiftle zaman kaybetmeyeyim, hayat çok kısa falan dedim. oha! bunu yedim diyen! sol üstte çarpı var bebeğim, koşuver...sağdaymış lan! ahakjhaskhsdkjhfkdshf
-hayat çok zor be yusuf. de ki bana, geçen gün ağlamış durmuşsun, karar vericem diye, verdin mi bakalım de. de hadi. evet verdim. ama söylemeye ve arkasından yapmam gereken şeylere üşeniyorum. şöyle düşün; örneğin çok uzun yıllardır yaşadığın şehri terketmeye karar veriyorsun ve çat diye, kararın karar, akşam gidiyosun, terminale, bilet almamışsın. işte tam da onu yaşıyorum. yoksa karar dediğin şeyin mına koyim, verirsin gider, ver'mek!, heyyyyyy heyyyyy.
- Evet, gitmek de zor değil, karar vermekte, ama bazılarına zor geliyor. misal ben gidiyorum diye, cezmi ersöz kenarı yanmış sarı kağıda birşeyler yazıp güvercinle yollamış bana, bakın ;

 ''Geride bıraktığın şehrin hüznü oturmayacak mı yüreğine, ey bakışları da yüreği kadar derin kadın, her yağmur damlasında hatırlamayacak mısın o kentin yalnız denizini?
  Nasıl yitersin umarsız kasabalarda, sessiz çığlıklarını duyar mı sanıyorsun ıssız vadiler? gitme kadınım, yapma, aşk damlattım yüreğine tıpkı bir kırağı tanesi gibi, ezip geçme, beni sensizlik duvarına hapsedip, gitme... git,me.''

-meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

1 yorum:

Tiger dedi ki...

Emekli Öğretmenim;
Önce sen anlat onca sene ne öğrettin hacı nihahahah
Neyse sonrasında da murat ağabey senin bir öğretmen olarak açtığın yolda, kurduğun ülküde gösterdiğin amaçta, bizi hiç durmadan yürüten bir ağabey
Nasıl anlatsam bugün o olmasa belki bizi var eden değerlerden pek azı olabilirdi
ağabeyi uzun yazdım fark etmişsindir o derece yani...hatta o derece
bir karar ver demek isterdim ama
bağcı var tanırsın sen:) ama o diyorki bir tesellli ver
bir teseliiii var....

24 Ağustos 2009 16:10