18 Ağustos 2009 Salı

karar..

Vermem gereken kararlar kenarda beklerken, aklımda sedece hüsnü (şenlendiren), tarla domatesi ve adrasan vardı. akıllı olmalıydım, bir an önce konsantre olup gerçek hayatı düşünmeli ve gerçek bir insanmış(ım) gibi davranmalıydım. zaten ramazan da geliyordu sjkkjshkjahkdsjhf -şair burada anırarak güldü- (off bi odak)

evet evet, adam olmam gerekiyordu, elimdekilere baktım, sıfır adet para, bira şişesi, 28 adet yaş (üzüm rakısı diye devam etmek ister deli gönül), bir adet iyisinden meslek, bi kaç tane ayraçkaçanın telefon numarası, bir adet nah işareti. elimdekilerin gayet iyi olduğuna ve bunlarla bir şeyler yapabileceğime karar verdim.
(karar vermek fiilinin aklımda yer ettiği ilk andan itibaren, aklımın öbür tarafında kendine yer eden şey ''yeni bi karar verdim git artık giiiğğğttttt'' diye detonlayan seray sever. bi çekil raftan, sağlıklı fikirlere yer aç güzelim. off.)

elimdekiler gayet iyiydi bence. hepsini birleştirip heykel yaptığımda soyut eser alanında ödüllerden ödül beğenebilirdim. (işte tam da aradığın karar mınakoyim salak mısın ya)

tekrar odak, elimdekiler gayet iyiydi bence, hepsini birleştirip hjsdkljashdlkAHDSJK -ŞAKA LAN ŞAKA-

son kez odak, elimdekiler gayet iyiydi bence,
hay elimi avcumu skyim ben.

hadi öptüm.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oğlum banko maç ver, cıvık

19 Ağustos 2009 11:59