24 Ağustos 2009 Pazartesi

Nikah

Merhaba...
Şu an ağlıyorum biliyor musunuz? Sen kimsin deme yusuf, ben monçiçi ve çok duygusalım. En yakın arkadaşım evleniyor ve bana şahit olmamı teklif etti. Evet, Baya şahit, ya da bayağı şahit galiba emin olamadım.
Şimdiden ne yapacağımı düşünmeye başladım, bu sıkıcılara kalırsa evet diyecekmişim, ya da en yaratıcı haliyle, şahidim.
olur mu oğlum? Bi ayraçkaçan düşün, gece kıyafetlerini giymiş eğilip ivit diyor. La manyak mısın? bayağı şahit olcam ben.

Nikah memuru: Sayın Arıkaçan, Sayın Baymak'la evlenmeyi kabul ediyor musunuz?

Sayın Arıkaçan: İVİT

braaavooooooo şakşakşakkkkkkkkk helelooooyyyyyyyy

Nikah Memuru: Peki siz Sayın Baymak,Sayın Arıkaçan'ı hiç bir etki altında kalmadan kocalığa kabul ediyor musunuz?

Sayın Baymak: İVİİİTTT (ihihihih)

braaavaaaaa aheyyyaaaaaa ohaloyyyyyyy
ahey ahey aheyyyyyyyyy

Nikah Memuru: Peki ya siz Sayın monçiçi ayraçkaçan? Bu güzel birlikteliğe şahit misiniz?

Ayraçkaçan monçiçi: Mikrofonu kapıp Gece elbisesinin eteklerini topladığı gibi masaya çıkar ve :
                                       Ölene kadar aşık olamazsın
                                       Birisi çıkar onu anlayamazsın
                                       Sen o tür oyunlara katlanamazsın
                                       Senin bir kalbin var var var...

                                      Hadi diyelim birçok deli sevdi
                                      Senin için her şeyi her şeyi verdi
                                      Ya bir gün olur sana bel kıvırırsa?
                                       Binlerce dansöz var...

                              

              bakın bu tavrımı serdar da takdir etti, hiç şansınız yok oğlum.

3 yorum:

TİGER dedi ki...

Öncelikle evlenen arkadaşlara mutluluklar dilerim yalnız şunu belirtmekte yarar var ki bu nikah şahidi namzetinin cezai ehliyeti yoktu benim hatırladığım, sizin nikah YALAN olur
üstelik de salona ferhata göçer&hüseyin karadayı remixi ile yalan ola ola gelirsiniz
aynı zamanda şahidi monçiçi olanın kılavuz ve karga bağlantısı anladınız!!!
neyse benden söylemesi
size iyi günlerrrr

25 Ağustos 2009 14:30
çiğdem dedi ki...

gelin arabası ve zarf olayı var mı acaba? (bi hayvan olma yaa...)

25 Ağustos 2009 20:36
Tiger dedi ki...

yapışcas arabaya
ön cama
i know what u did last summer hesabı
ya o nikahın gününü söylemeyin bence
monçiçiye de söylemeyin

25 Ağustos 2009 21:56