6 Ağustos 2009 Perşembe

SECRET ve İBRAHİM TATLISES



(Bu yazı AyraçKaçan tarafından birinci tekil şahıs ağzıyla yazılmıştır.)

Son zamanlarda yaş gereği bir arayış vs içerisindeyken daha önce okuyup kenara attığım Secret'ı yeniden elime alıp başka türlü bakmaya başladım. İstedimki AyRaçKaçan'ların arasında benimle aynı burç grubundan olup(ama kükreyeni) benimle aynı baksın ve kendine gelsin. İçinde umut vs bilmem ne olsun. Hiç değilse pazarlama dehasına hayran kalsın falan ne mümkün. Onu güldürmek adına haber bülteni sunucusu gibi vs de okudum. Virgüllerde yarım noktalarda tam nefes. Aldığım tepkiler:
-Oha kitabı yanında taşıyosun!!
-Lan oğlum, ilkokulda öğretmişlerdi bu yarım nefes tam nefes falan
-Kitabı çantandan çıkardın olm...

En sonunda kitapta Şükran Taşları ile ilgili bir bölüm var, Orada adamcağız dereye inip arkadaşına yollamak üzere taş bakıyordu. Ahanda delirdi bizimkisi İndim dereye taş bulamadım, kendime göre eş bulamadım OHAA Secret'ı İbrahim Tatlıses yazmış diye ağzından tükürükler çıkararak gülmeye başladı...

Bir sonraki yazı SECRET çalışıyor

1 yorum:

dexter_fernando dedi ki...

http://beneaththeground.blospot.com çevrenizdeki korku severlere tavsiye ederseniz seviniriz.

10 Ağustos 2009 20:14