12 Eylül 2009 Cumartesi

tuğba & serdar

selam sizi :)
böyle yavşak girişler yapmazdı bu monçiçi dediniz ama bellolmaz dostlarım. ayraç bu.
kırmızı kafalı monçiçi yunanistandan bildirmeye devam ediyor.

hiç uzatmadan gireyim konuya. bugün kadıköy özleminden ebem skildi lan. ölüyodum. nefes alamadım. caddebostan'ı falan özledim düşün. sonra geçti.
istanbul özlemi öyle çabuk geçer mi lan diyorsan hemen öğreteyim. eve git, müzik aç, hayatın anlamını veren bir ses tonuyla şunu desin adamın biri ; ( kim olduğunu kıvırcık ayraçkaçan hemen anlasın lütfen, listedeki 1 numara)
dinliyor musun bak, ama böyle çok ulvi bi ton düşün, herşeyi çözdüm edasıyla.... aha sözler ;

sevgi caresizlikten dogmaz
adi o zaman sevgi olmaz

ajhakjdhAKJHSFKjahfkjlhfkj dhjshfsj
olum altıma işiyordum lan bu ne mına koyim.. sonra yok efendim serdar manasız sözler yazıyormuşta, şarkı yazmıyor sıçıyormuşta, bu ne lann??? bu ne olmmm??? siz ki bu ülkenin önde giden adamları takılırsınız, müzik guruları, böyle bi kasılmalar artizlikler falan..

o değilde bak aklıma tuğba ekinci ye olan sevgim geldi. bahsetmeden geçemiycem.
DİKKAT DİKKAT!!! MONÇİÇİ'NİN TUĞBA EKİNCİ VE SERDAR ORTAÇ HAKKINDA SÖYLEDİKLERİ HİÇBİR ŞEKİLDE İRONİ İÇERMEMEKTE, TAMAMEN GERÇEĞİ YANSITMAKTADIR.!!! sonra yok efendim şakadır, monçiçi enteldir falan demeyin de...

gerçek bir ayraçkaçan lan bu kadın. çok seviyorum, bayılıyorum hatta. o seksi kıyafetlerin içinde 2 buçuk yaşındaymış gibi bakmalar falan. deli lan bu.

beni bi adaya kapatsınlar lan bu ikisiyle.

biliyorum esas söyleyeceğim şeylerden çok saptım yine ama gelip anlatacağım yine. şimdi bir kahve yapıp bu yazıyı kapatmalıyım. serdar ın ve tuğbanın yer aldığı bir ekrana konsantre olamıyorum.

öptüm.

0 yorum: