14 Ekim 2009 Çarşamba

biz de ofis açtık. (ben ve diğer kişiliklerim)

baktım istanbullu ayraçkaçanlar herhangi bir meslek erbabı yahut zanaat ustası olmamalarına rağmen beni taklit edip ofis açmışlar bir de utanmadan buralarda ilan etmişler ben de gidip bir bakayım dedim. teftiş amaçlı. öyle sevgi kelebeği gibi monçiçi geldi sürpriz yaptı falan yalan hep bunlar. inanmayın okurlar.

netice de ben de açtım. esas ben açtım. amına bile koydum. biz orospu çocuğuyduuuukkkkk. ay çekilin bi.

ben ve diğer kişiliklerim de çalışmaya ve insan işi yapmaya karar verdik, yaptığımız mesleğe olan bağlılığımızdan ve topluma hizmetten çok hoşlanıyor olmamızdan kaynaklanan bu hareket neticesinde hayatım boyunca bu anı hayal ederek adamış olduğum adağı (yani bakire bir gay'i) bulmak için kozmopolite gittim. oradan kurbanımı aldım. adı H imiş. açılışta kesip kanını alnıma süreceğim işallaa.şimdilik kafese kapattım. ot falan atıyorum önüne. keyfi yerinde gibi. bazen duygusallaşıyorum nasıl kıyarım da keserim bunu diye, bi de melül bakıyor. ay vallahi bilemedim dostlarım. adamış bulunduk, gofret mi dağıtsam bakire adak yerine. oofff hayat çok zor.

öptüm insan insan.

0 yorum: