31 Ekim 2009 Cumartesi

one of these days

yağmur mu desem ne desem bilmiyorum ama şimdi biraz duygusal hissediyorum..eğleneni..belki de bunu lenfoblastikle açıklamam da mümkün olabilir. (lenfoblastik fonetikten uyandırabileceği çok da akıllı olmayan bir vücut parçasıdır)sanki çok az kaldı bir patlamaya diye hissediyorum önce birimiz sonra kalanlarımız için hızla ilerleyeğimiz ve başka türllü kesişeceğimiz bir nokta..monçiçi, bay H, bayan kıvırcık ve nazlıcan için de...öğretmeni bilemem o kendi yolunda belki de bu onun için en iyisi, ben onun içindeki ayraçın kırılıp bağırsaklarınca emilerek atıldığını düşünüyorum çünkü ayraçların birbirlerine yapmayı tercih etmeyeceği şeyleri bana yaptığı(ne olduğunu açıklamıyorum)için en başta...beşerce hareketler bunlar...neydi formülümüz BEŞER OLAN=ŞAŞAR

neyse konumuz o değil zaten diyorum ya herşey çok hızlı değişecek eminim üstelik de benim doğum günüme kalmadan...6 Kasım benim için değişik bir gün olacak bugünü 6 kasım 2002'deki 6-0 lık galibiyet gibi geçirmek istiyorum sanırım...yağmur güzel, hayat güzel bu yaz başka

sevgiler.....

0 yorum: