4 Şubat 2010 Perşembe

son 24 saat magazin

Neredeyse 1 yıl oldu yazmamışız geyiğini yaparsa eğer ülkenin dört bir yanındaki ayraç kaçanlar taraından topa tutulacağım hiç fena olmazdı kendime gelirdim

en son öğretmenler gününde yazmışız e bunun da ironik bir manası var bizim öğretmen öldü

ve Badem Gözlü olmadı. Çok şükür ki çok can cekiştikten sonra (toplu halde) ölü parçasını attık içimizden.

Aslında bir haber vermek için yazıyorum 4 Şubat Kanserliler gününde ama nasıl IRONİK buradan bu günümü kutlayan Bay H'ye teşekkür ederim. Neredeyse saat 12'yi zor etti bu kutlu günü kutlamak için. Dün kulağıma gizlice cilveli şekilde fısıldamıyor da değildi 'Yarın ne günü kız' diye. Böyle iyi dostlarla sırtım her an yerde olabilir.

Ancak mavi kutunun içinde ne var diye sorcakları o acıklı anda recep ivedik babaannesi cevabı alacaklar benden kuşkumuz yok

Bay H bir yerde müdür oldu (ofis yalan oldu) ilk haftadan hırsız yakaladı ve yakalattı. Neden yapıyorsun dedim namım yürüsün dedi. Ama dedim en çok senin halden anlaman lazım ve dediki 'E Bay H ben bunu çaldım bu da size düşen'diye paylaşan olmadı dedi. ETIK TUTUMA bir alkış lütfen.

Neyse haberim şu ki: Ayraç Kaçanları bir tür haber yorum sitesine dönüştürüyoruz bilginize

öyle yani

en kısa zamanda

madi clara'ya da buradan acil geçmiş olsun dileklerimizi sunarız

0 yorum: