5 Mart 2010 Cuma

ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ ASLINDA

çok şey değişti aslında...

nereden başlasam Nazlıcan balıkçı oldu örneğin konuşurken cümlenin sonunda 'da' diyor laz olmadığı halde
ve onların balık ambarında deniz görmeyen kürt balıkçılarla çalıştığından kürtçe de konuşuyor (AÇILIM)
bir balıkçı yeleği giyiyor ve uskumru gibi kokuyor (KARİZMA)
bir minibüsü var ve onunla kendini dünyanın hakimi sanıyor sağa sola çarpıyor (REZİLLİK)
ama senin yanında heyecanlanıyorum ondan oluyor diyor  (NASIL BİR YALAN)

Bay H olanca maçoluğu ile KÖPEKK gibi çalışıyor (SONDAKİ 2K'nın tonlanmasına dikkat!! ve köpek nasıl çalşır demeyin ben de bilmiyorum)
Çalıştığı için de havalarda elbette
yani adeta holding CEOsu öyle herhangi bir holding düşünmeyin ÖZYEĞİN vs ayarı ya da bize o şekilde hissettiriyor
neyse kaçmasın havası çalışsın

Monçiçi FİN'de hala ve onun yaptıklarını anlatmama, tüm blog dünyasının yaşı ve terbiyesi yetmez işte bu nedenle alıştıra alıştıra vericem (KISA BİR ARADAN SONRA)

Hayat aslında nasılda değişiyor bense sürekli hiç bir şey değişmiyor mu diye şikayet ediyorum
EVREN (kenan)(tabii ki değil) bildiğin EVREN lenfleri kullanarak bana dur dedi bu sene
Kendini bulmak için savaş hem içerini hem dışarını temizle
Galiba oluyor yavaş yavaş sancılı tabii, bir de yanımda bu kadim dostlarım olunca daha kolay ÖLMEK (yaşamak diyeceğim sandınız ama)

Bay H: Kardeşimin yanağını öperken kulağıma dünya gözüyle gördün ya dedi
Nazlıcan: okey oynarken kazansan ne olur sen zaten öleceksin dedi
Monçiçi: daha ölmedin mi diye arıyor her seferinde

böyle seviyor bunlar beni çok şanslıyım:) (neyseki dekmeci mekmeci aşkm var)

1 yorum:

halildgc dedi ki...

sen herkezi bırakta kendin neler yaptın onu anlat yoksa benmi anlatıyım:)))))) bay H

8 Mart 2010 23:17