6 Mart 2010 Cumartesi

DÜNYA NEREYE GİDİYOR

AyraçKaçan'lardan kıvırcık ve ben olanı 300 metrekare olan evimizin odalarına kiracı alımında yaptığımız mülakatlarda şuraya mutlaka değiniyoruz:

  • Yani sen evi beğendin buraya taşınmak istiyorsun, peki sen bir sabah kalktığında buz dolu bir küvete yatırılmış ve böbreği satılmış olacağın ihtimaline ne diyorsun?
İnanın sevgili blog okuyucuları ne şaşkın yüz ifadeleri, ne gülümsemek ve gülümsememek arasında kalan suratlar, acaba ciddi miyiz diye bir an düşünenler, bir daha aramayanlar aralarından sadece 2 tanesi enteresan cevaplar verdi

* Benim böbreğim işinize yaramaz ben alkol tedavisi gördüm ve görmeye devam ediyorum
* Eğer beni çok kurnaz bir şekilde bayıltmazsanız böbreğimi alamazsınız, göründüğümden çok daha güçlüyüm...hem siz nerden biliyorsunuz benim sizinkini almayacağımı

Tahmin ettiğiniz gibi içinde ayraç ışığı olan bu arkadaşlar bizim evde yaşıyorlar. Ve eve gelen herkese potansiyel BÖBREK gözüyle bakıyorlar. Arada sırada uğrayan Bay H böbreği işe yaramayan arkadaşa o zaman seni bir pavyona satmamız lazım, yoksa ziyansın diyor. Olur diyor fark etmez..

Bu arada hakkımda dedikodu çıkarmışlar evin her tarafını perdelerle bölüp yatak atıp kiraladığım konusunda
Hatta merdiven boşluğundaki yüklükte SOMALİLİ kaçak bir aileyi sömürüyormuşum falan

ayıp bunlar, ayıp PARA için yani

çok ayıp

0 yorum: