24 Mart 2010 Çarşamba

FENA HALDE SIĞIR BUNLAR


Bu yazı duygusaldır şimdiden milyonlarca takipçime duyurulur


İyileşmeme yani umuyorum ki iyileşiyorum çeyrek kala aslında bu hastalık öyle bir hastalık ki sen ona ne kadar direnirsen diren arkanı döndüğün anda çelme takıyor sana, bazen nefesini kesiyor, bazen cesaretini alıyor, bazen ne kadar karşıda koysan omuzlarından bastırıp seni yatağa yatırıyor…

Bu hastalığın sebebi de benim, sonucu da benim…bedenime yaptığım tüm o işkenceler, ruhumu sürüklediğim karanlık, izbe, sürüngenlerle dolu ortamlar ve en sonunda bunun getirisi hatalar, özellikle maddi ve manevi hatalar sonucunda evren diyelim bana ‘dur’ dedi…iyi ki de dedi, o kadar yanlış yapmışım ki,üstlenmişim, korumuşum, kollamışım, sahip çıkmışım, kendimi öne atmışım ama kimi ya da kimleri…beni ya da bizleri değilmiş, her şey iyiyken alkış tutacak birkaç şakşakçıdan başkasına değilmiş…her şey kötüleşti en kötüsü de ben oldum,hadi bakalım bu da iyi doğal eliminasyon hayatın sınav dönemlerinde kendiliğinden olan bir şeymiş..

Bu dönemde yanımda kalanlar, yanımda kaldıklarını gözüme sokarak şov yaparak değil..mesela oğlaklar oğlaklıklarına bok sürdürmeden sağlam ve kesin bir ilgiyle, sırtlan monçiçi iyi olduğumdan emin olana kadar taa oralardan izimi sürerek, nazlıcan başında heyecandan delirdi biraz ama o da rutine girdi..bende ağlasam da sızlasamda ama güçlüydüm ben diye uğraşsamda yatağımda çoğu zaman çivili saçma bir baş ağrısı, tuhaf kramplarla yatıp durdum. Çok sarsıldı psikolojim hani dedim bir daha gelemem geriye,çok utandım üretmeden evde oturmaktan ama oldu işte,bana beni sevmeyi öğrettiler en sonunda..

Zor bir hasta olmadım hiç, kaprisim tutmadı sanırım..zaten şımartma usulü yaklaştılar bana hep..ya da hastalığı öne sürmeden günlük konuşmalarla yokladılar eğer aramasalardı şimdi biliyorum çok üzülürdüm..beni günlük hayatlarının bir parçası etmeselerdi dışlanmış hissederdim,sakatlıktan çıkmış kulübede yedek bekleyen oyuncu muamelesi iyi geldi bana..şimdi bunu okuyunca paso dalga geçecekler ama olsun, biz sen öleceksin diye aradık, acıdığımızdan diyecekler…çünkü terbiyesizler ama olsun i love all…

*** ben bu yazıyı yazdım ama onların fena halde ‘sığır’olmalarını değiştirmez

0 yorum: