13 Mart 2010 Cumartesi

İNANIRSAK OLUR

Monçiçi ile ilgili yazımı sürekli erteliyordum çünkü onunla ilgili değil yazı yazmak yazı dizisi hazırlamak lazım geldiğini biliyordum. Daha evvel bahsettiğim gibi Fin adlı bir sahil kasabasına yerleşti başka bir ülkeden(yalan bu saklıyoruz işte) Aslında hayatında en radikal değişikliği o yaptı diyebiliriz, aynı ruh ve bedeni başka bir kasabaya götürerek...Bunun kasaba 'kırsal' olarak addettiğimiz bir yer. Entellektüel açıdan yorumlamam gerekirse James Cameron Titanic'le övgü almakta şu an o derece diyim. (monçiçi'nin s..tir dediğini duyar gibiyim ne demekse)

Ama bu yazıyı yazmak acilen gerekti çünkü Monçiçi bana hatırısayılır spor kulüplerimizden birinin kırsaldaki derneğinin yönetim kuruluna gireceğini ve mümkünse hemen o kulüple ilgili ona bilgi vermem gerektiğini söyledi. Siz düşünün milyonlar olduğunuzu varsaydığım blog okuyucuları bir derneğin yönetim kurulunda olacaksın ama içerik hakkında hiç bilgin olmayacak. Onun bir amacı olduğunu anladım elbet ama gene de gerekli önbilgiyi kendisine sundum tabii.

Şimdi bu Monçiçi'nin ne futbolla ne de herhangi bir sporla yakından uzaktan alakası olmadığını belirteyim. Bundan bir kaç yıl önce bir şampiyonlar ligi maçını hummalı bir şekilde izlemeye çalışırken biz o da bize katılmaya karar verdi. Elbette aktif olarak yani bir şeye katılıyorsa en önde olmayı sever ne de olsa sırtlan burcu.Neyse maç başladı kimin kim olduğunu bilmeden takımlardan birinin kalecisine adeta kilitlendi. O kaleci ki (neyseki bizim kaleci) ilk 2 golü şuursuzca içeri aldığında bizler hakkında ileri geri söylemlerde bulunmaktan kesinlikle çekinmedik. Ama kaleciye ve onun takımlarına inanan milyonlarca bakire genç kız gibi (ohaaaaaaaa ki ne ohaaa) içinden bir dilek tuttu ve bize dediki O kurtaracak takımı ve bu geceyi. Her neyse sevgili blok okuyucuları o kaleci o gece devleşti. Kızımız da daha ilk seyrettiği maçla ve tahminleriyle gecenin yıldızı oldu. Daha sonra uzun süreler o kalecinin nişanlısı olduğunu iddia etti. Onunla buluştuğunu, kalecinin onu almaya geleceğini vs..(sevgili Arif Verimli'den bu durum için bizi aydınlatmasını rica ediyorum)

Monçiçi'ye yönetim kurulunda başarılar dileriz.

0 yorum: