31 Mart 2010 Çarşamba

IVANA SERT VE EDA TAŞPINAR

milyonlarca izleyici size kurban olsun ablanız diyor ve bugünkü yazıma başlıyorum. gece rüyamda kıvırcık geliyor ve bana iş yerinde bir kız olduğundan o kızın da işini yaptırmak için yüzünü neredeyse kendisininkine yapıştırdığından, kızın herkese böyle kaşarlıkla işini çözdürdüğünden bahsetti..hatta öyleki neredeyse öpecektim onu dedi...neyse benim sinirim bozuluyor ve ona inanmıyor rüyamda takibe çıkıyorum ki, bunları kucak kucağa yakalıyorum, kız da harbi kaşar fena da sayılmaz hani saldırıyorum ikisine de tabii kıvırcık güçlü ellerimi vs tutuyor, durduruyor beni, ben direniyorum küfür hakeret ama o yine üste çıkıyor ve diyorki beni rezil ettin vs...ayrılıyoruz...ter içinde kalktım, zaten de biraz ağlamışım. Kıvırcık saçmalama tatlım görme bu rüyalar vs dedikten sonra onu yolcu ettim. geri uyudum çoğu zaman geriye uyumam ben uyudum ve 11 de uyandım. o arada da yine öldüren saçma sapan rüyalar gördüm bunlarda VENEGİS XR etkilimidir yoksa nedir bilmiyorum ancak böyle de biter bu yazı....

0 yorum: