18 Mart 2010 Perşembe

ŞİZOFRENİK MSN SEKSİ


PincuR's Tiger:


öyle çevrimiçi olu olup
dikkatime mi takılmak istersin angelinam

özlem:

LANB YOK
BAALANTI GİDİP GELİYİ

PincuR's Tiger:
anladım
kırsalda normal
takma kafana

özlem:
SKTR GİT

PincuR's Tiger:
lan olm
siz neyle bağlanyorsunuz

özlem:
KABLOLU MODEM
CIIIZZZZZ CIIIZZZZZZZZZZZ
EDİYO BAALANIRKEN
TELEFON VE İNTERNETİ AYNI ANDA

PincuR's Tiger:
ha onu soruyodum

özlem:
KULLANAMIYORUZ
İNTERNETE BAALANINCA
TEL MEŞGUL
ÇALIYOR

PincuR's Tiger:
tmam
inanır mısın bir kaç sene sonra
sen laptopu açtığın gibi

özlem:
SŞKJHFLİŞSHŞLSHK
SUS LAN
HAYVAN

PincuR's Tiger:
bağlantı gelmiş olacak

özlem:
LAPTOP?

PincuR's Tiger:işte
lap diz
top üstü
burada istanbulda satılıyor
kapaklı telefon gibi düşün
bilgisayar
taşıyabiliyorsun kasa vs yok

özlem:
OHAAAAA
YEMİNLE Mİ

PincuR's Tiger:
harbiden oğlum
kesilmeyecek de bağlantın şimdi bizim buralarda böyle

özlem:
değişikmiş lan

KONUŞMAYA 3. KİŞİ DE KATILIR

PincuR's Tiger:

bizim evde 35 kişi yaşıyor ya
özlem anlattı mı bilmiyorum

özlem:
somalili aile nasıl?
öldüler mi?

PincuR's Tiger:
onlarla insan kulesi mi yapsak

özlem:
anlat serpile

PincuR's Tiger:
ya serpil bizim ev 600 metrekare
bende odaları vs kiraldım
baktım çok boşluk var
perdeyle ayırdıp yatakları attığım yerleri de kiraladım
baktım yüklük boş
orayı da somalili bir aileye /7 kişilik kiraladım

özlem:
serpil şu an odama geldi esra sen anlatadur bana diyoki sence ben üşüdüğüm için mi kıllarım kalktı? bunun için buraya gelmiş

PincuR's Tiger:
oha yahu
şaka mı bu insan
benim de canım salam çekti
safi salam

özlem:
ısıra ısıra
baton salam mı yicen
lan

PincuR's Tiger:
bu arada yandaki laptoptada müge anlı açık

özlem:
öööhh sabah sabah ya

PincuR's Tiger:
yok dilim dilim
salam

özlem:
serpil esranın girişimci ev sahibesi mama sıfatına ne diyorsun
ve duyarsızcasına
somalililerden
kira almasına

PincuR's Tiger:
manyak onları havasız bırakıyorum
kirayı aldıktan sonra telef

özlem:

ancelina üstüne geçirip beleş bakıyom ayaana o da mı kira alıyo lan yoks
meddoks tan falan?
bredden de alıyomuş meyer
kjadsbgkvfahgvl
DELİRME ANLARI


özlem:

esra düşündüm de
somalilileri
çünkü çok üzülüyorum onlar için) hatta üzüntümden parantez açmadan kapatıyorum falan
reyd pahalıya gelir
sineklikle vur
ölsünler bence

PincuR's Tiger:
gerizekalı

özlem:
niye lan
akıllıcaydı bence

PincuR's Tiger:
hoşuma gitti

özlem:
bi lira bi sineklik

PincuR's Tiger:
sevgi sözcüğüydü
peki vururken şu sözleri söyleyecek miyim
sizi nankör zenciler, size yemek verdim, yatacak yer verdim, pislikler

özlem:
duvara yapıştırma ama

PincuR's Tiger:
bir kaç ağır söz daha bulmam lazım
bu arada regl olamıyorum hacı
çok sıkıcı

SERPİL DEVREYE GİRİNCE

özlem:

mustafacığım kankamla teldeydim

PincuR's Tiger:
tamam o zaman

özlem:
o kadar zengin ki
onu sevmemek elde değil
serpil öldü mü lan
ses de gelmiyo
içerden
hala mı regl olamadın
?
hamilesindir diicem ama
kedi de dişi

serpil:

yawww tuvaletler sifonlar la alakalı sözleşme ayarlıom

özlem:

tuvaletle ilgili sözleşme ayarlama
deliğe sok elini
vardır
esra sabah ilk iş tuvalete telefon atıp elimizi sokuyorz biz

PincuR's Tiger:
çok iyi
bence işte kırsal da olsa
farklısınız abi
sanat filmine konu olabilirsiniz
siz recep ivedik duydunuz mu

özlem:
serpil klozet başında teli atıp kolunu sokuyo sürekli
flaşbek olarak bu görüntü
recep?
kadir inanır var burda

PincuR's Tiger:
buna kim inanır? olan mı
amerikan esprileri moda şimdi burada

özlem:

fdlbhgdşlhbgşldhfbşlkhfdşkj

PincuR's Tiger:
ota boka waouwww diyoruz
yada oh my god

serpil:
ihihihihih

özlem:
etkileyici bence ama bize 10 sene sonra gelir.. biz de şimdilik baya ameranvariyiz ama.. hey corç dedim serpile, versene borç demesin mi?
ilahi
öldük gülmekten

serpil:
ihihihih

0 yorum: