20 Nisan 2010 Salı

aman be kıvırcık..

aman kıvırcık, canım kıvırcık...
zaten Allah vurmuş, bir de sen vurma kıvırcık,
ben sana onu arabadan at dedim zamanında
dinlemedin sözümü, dinlemedin monçiçiyi ey kıvırcık

merhaba sevgili ayraçkaçan hayranları.. duydunuz mu neler olmuş? her marjinal giyimliyi ayraç sanan denyolar, bin bir türlü böbrek testine tabi tutup, yavrum hanım bir kızceğizi eve almış. ve canım benim kızceğizim, potansiyel bir ayraçkaçanken dünyanın en götüm gibi yöntemi olan ilaç içme yöntemini seçerek ilaç içmiş! (intihar etmiş dicem de, ilaç içerek ölünmeyeceğini artık baya sağlık bakanlığı genelgeyle açıklıyo ergenlere)
ksdjfksdjfkdsjfkdsjkf
ama doğrusu bu kıvırcık, hemen kızma.... ben hiç diiil içki içip kusardım. :))
ki onu bile say desem sayamazsın!!
neyse ya.. bak ben de korktum, bir cenaze çıkacak evden diye. allahıma ev sahibi skertirdi. bu cenaze demirbaş, nasıl çıkarırsınız yeaaaaa!(bkz:eski halılar)
bak bilsem 3 kulhu bi elham okurdum senin için lan ergen emo! ama sadece bi tane biliyorum. zaten de ölmemişsin mal.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yani insan değilsiniz,desem, az mı gelir acaba?

20 Nisan 2010 17:40