15 Nisan 2010 Perşembe

EFEESSS

Belki de diyorum Efes çığlığımı duymuştur tam da bu yüzden beni blog yazarı yapmaya çalışıyor diye düşündüm maili alınca...

Aynı blog yazarlarından monçiçiyle amansız bir mücadeleye gireceğim konusu muhakak ama kadınlar pis rekabet ederler, sevecen ve silnsi, tam da kazandım dediğin yerde yerlerde süründürürler birbirlerini hem de bir erkek için değil buz gibi bir EFES için yarışmaya bu blogla katılmayacağım elbet

Ama şu an buz gibi bir EFES bira için neler vermezdim, böyle soğuk bir bardak
Aşk-ı Memnu öncesi tam da çok stresli bir gün üzerine belki yanında patlamış mısırla
Ama isterdim yanımda Monçiçi olsun birlikte içelim
Birbirimizi kollayalım kim yazacak o seçilecek blogu diye
İtiş kakış olsun ortam

Bazen hayatın gerçekten zor mu dediğin günlerinden biri var ya bu o işte
bu kaldırılamayacak kadar zor bir gün işte
anlaşılmamak fazla acı

neyse yanımdakilere teşekkür ederim, gerçi efesle daha mutlu olurdum ama

0 yorum: