14 Nisan 2010 Çarşamba

FATİH ÜREK PEK ÜRKEK


Fatih Ürek doğumgünü kutlamak için gittiği barda şarkıcı Utku'nun kıyafetinden memesini çıkarması ve o memenin kadın memesi olması sonucunda baygınlık geçirmiş ve çevre müşterilerin yardımıyla kendisine getirilmeye çalışılmış

PEKİ FATİH ÜREĞİ BU BAYGINLIĞA SÜRÜKLEYEN NEDENLER NELER

AÇIKLIYORUZ

AZ SONRA

Reklam 1
Efes Dark Brown Bira ile Kahve keyfini aynı anda yaşatır. Efes Dark Brown içine AyRaçKaçanların ayrıcalıklı içeceği
(Bu arada bu slogonı diğer EFES içecekleri için kullanmak isterseniz, beni arayın)

EVET SAYIN SEYİRCİLER, ÜNLÜ ŞARKICI FATİH ÜREK GEÇTİĞİMİZ GECE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLADIĞI BARDA, ARKADAŞI UTKU'NUN KADIN MEMESİNE SAHİP OLDUĞUNU GÖRÜNCE BAYGINLIK GEÇİRDİ

BİZ BU BAYGINLIĞIN NEDENLERİNİ ARAŞTIRDIK:

Bay H: Şimdi sosyolojik açıdan açıklamak gerekirse, bu tür insan gruplarının birbirlerine duyduğu kıskançlık olgusu yadsınamaz bir gerçek Fatih Bey arkadaşımız son zamanlarda farkına varmadan kendi üstünde baskı oluşturmuş olabilir.

Ben: Nasıl yani?

Bay H: Zaman zaman benim de yaşadığğım bir durum bu, bazen o kadar erkek gibi takılıyorumki iş yada toplum gereği, tuvaletlere gidip kadınım ayooooooooooooolllllllllllllllllllllllll, kadınnnnnnnnnnnn 18 cmlik çıkıntısı olan bi kadın diye bağırıyorum sonra rahatlıyorum...Sanıyorum ki Fatih Bey'e de sakalı ve str8 tutumu ağır gelmiş olacak ki memeyi görünce bayıldı.

Ben: Teşekkürler Bay/Bayan H 18 cmlik çıkıntısı olan 2 metrelik şey..

Sevgili Seyirciler bir başka 'meme' göründü, takke düştü haberinde buluşmak üzere..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bay H sizi yimiş. 11 falandır o!
(basitlik güzel şey)

14 Nisan 2010 11:57