19 Nisan 2010 Pazartesi

Fener Gol GOL GOL, Şampiyonluk geliyor


Sevgili Bilyın İzleyici,




Öncelikle Fener ‘gol gol gol’ ŞAMPİYONLUK GELİYORRR diye bağırayım…

Sonra hafta sonu yaşadığımız o çılgınlıklardan bahsedeyim.

Öncelikle Bay H ve zevcesi A ile Cuma ve Cumartesi gecesini ) metrekarelik evimizin ayrı bölümlerinde geçirdik. Zira kendileri yeşil çay, ısırgan tohumu vs takılıyorlardı. Laptoplarında Tivi bu elbette Hanımın Çiftliğini izliyorlar ve Bay H içinden Güllü iken Serap hanım olmayı hayal ederken, Zevcesi A kendini şoföre aşık Halide zannetmiyorsa ahanda kıvırcık defrize (düz saçlı olsun inşallah)

Biz Cuma gecesi 2 Embes film (embes=embesilin kısaltması, tarz lubun jargonu) izledik. Cumartesi günü ise iddaaada topladığımız paraları kaybedip rezil olduktan sonra, okey döndürmeye devam ederkene Nazlı geldi. İşte ben illede Dark Brown diyordum ne istediğini bilmeyen topluluk ise Efes Kış Birazı, Efes Düz Kutu, Efes ters kutu filan dedik..Sonra evdeki 36 kiracıdan biri olan EYMO (Enerji Yitirtme Motoru) da bizimle oynuyordu. İçiyordu. İçti. İçti. Sardı vs.

Sabah uyandığımda ilaç dolabımdaki ilaçlarımın şeker sanılmış olduğunu fark ettim. Ayrıca arkadaşın oldukça düşüncesiz olduğunu da fark ettim. En azından bana Pazar günü için 2 tane ayırması gerekiyordu. Üstelik Dark Brownumu da içmişti. Daha da ilerisi her yere kusmuş ama ölmemişti. Bir de kalkacak hali olmadığı için oraları da temizledik. Bay H’ye göre kendini tren yolunda bileklerini dik tutarak kesmeliydi. Kıvırcığa göre köprüden atlamalıydı. Bana göre de eve polis gelse evdeki mülteci kampını nasıl açıklayacaktım?

Yani ne diyecektim ayşe, ahmeti, Ahmet, leylayı, Leyla, mehmeti, Mehmet bahçıvanı bahçıvan hepsini EYMO’DA kendini mi…………oyyy

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben size zamanında atın onu arabadan demiştim. kıvırcık dekmelerdi negzel.
ay bir de ölmemiş ya :/

19 Nisan 2010 22:45
Adsız dedi ki...

biraz olumlama yapsanız. ölseydi ne kadar canlılık gelcekti hayatımıza bi düşünsenize ben bedirhan ve ana kraliçe cenazeyi alıp fethiyeye gitseydik yazı sizce orda geçirmezmiydik?

22 Nisan 2010 16:21