21 Nisan 2010 Çarşamba

İÇİMİZDEKİ BOŞLUK

Sevgili Okurlar,

Gün geçmiyorki Türkiye'nin gündemine 'BOMBA' gibi düşen bir ŞOK ŞOK ŞOK ya da OLAY OLAY OLAY haber olmasın.

Hepinizin yakından takip ettiği gibi evimizdeki EYMO'nun başarısız intihar girişiminden (benim haplarımı ve dark brownumu da iç etmişti) sonra kıvırcık ona kırmızı kartı gösterdi.

Dün MSN aracılığı yaptığımız veda konuşmasında şu konulardan bahsedildi. Ben yukarıda yatarken benimle geçtiğiniz ta..ğı duydum dedi. (Bu dalga geçme olayı neden erkeklerin yumurtalarıyla özdeşleştiriliyor onu pek anlamıyorum ya,ya da o toplar başlı başına komik mi?) E dedim yüzyüze olsak daha da fazlasını duyardın. Ve dedi ben sizin içinizdeki o büyük boşluğu fark ettim dedi. (MONÇİÇİ DİKKat) neymiş dedim o büyük boşluk...MERHAMET dedi...

Lan madem merhametsiziz evin her yeri neden bir tane EYMO dolu ya da neden kalan yemekleri aynı tencerede pişirip ezogelin çorbası niyetine nuhun gemisi kılıklı evimizdeki homelesslara veriyoruz madem merhametsiziz!!! Monçiçi arabadan dekmeyle atın dediğinde bile atmadık.

Sen intihar etmeden evvel 2 hapımı ve dark brownumu bırakmış olsan, belki içim kan ağlardı..düşüncesiz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aaaayyyyyyyyhhhhhhhhhh!!!!!!!!
MERHAMET mi yokmuş bizde? ben var ya bunun üstüne neler yazarım neler. bekle beni EYMO sana merhameti öğreteceğim.

21 Nisan 2010 11:57