25 Nisan 2010 Pazar

KOLPACILAR İŞ BAŞINDA

Evde acaip olaylar olmaya devam ediyor. Bay H kadın haliyle iddaa oynamaya başladı. Olur olmaz yerlerde(çünkü cep telefonum bozuk ve beni her yerden bulabiliyor) beni arayıp şu kuponu nasıl doldurucam, sence sistem şöyle mi, yok Acun'dan tüyo aldım vs şeklinde (meğer acun misli.com'da ünlü kuponu başlığı altında yardırmaktaymış ve test ettim,harbi yardırıyor 8 oranlar vs) ben de yedim ne bilim zevcesi Ayşe Acun'larla taniş o sebepten olabilir dedim. Bir de 66 Tl kazanınca aman dedik hadi biz de uyalım....

Neyse adam başıma oturdu ve tüyo tabir edilen kuponlardan yaptık yaptık durduk...Hadi bu şimdi çıkmış hadi şu şimdi çıkmış 10 Tane maçla 8 tane kupon ürettik ama ne saçmalık!!! hep aynı takımlara oynamak falan çünkü kadın pardon adam aceleci hadi hadi hadi diye başımda bekliyor...Neyse gitti yatırmaya bana çaktırmadan en tutabilir kuponların aynısından bir tane daha oynamış (mal aynı kupona bir tane daha:))

Bende kıvırcıkiçin oynamaya gittim, onun verdiği sipariş oynanamazdı bu sebepten ben de Bay h'ye çaktırmadan yaptım bir tane. Bay H itiraf etti hemen dayanamadı. Benim kupon tutmuş ilerliyordu (ki o homosapiens yatmasa itiraf etmezdi) Ben de salak gibi itiraf ettim, benim kupon gidiyor diye....ben de yattım..

Birbirimizin arkasından iş çevirip duruyoruz işte....
Bu arada merak edenler için EYMO yaşıyor
Facebookta fink atıyor, onu beğeniyor, bunu yorumluyor, etkinliğe katılıyor

0 yorum: