14 Nisan 2010 Çarşamba

!ne içtiysem aynısından.(başı ünlemle servis edilir)


Ne içtiysem aynısından!

- Şuursuzluk abidesi monçiçi selam eder. Gün içerisinde en çok duyduğum cümlelerden biri olan ‘’kafan mı güzel?’’ cümlesini irdelemeye geldim sevgili sanatseverler. (irdelemek deyince sanatsal bir şey yapıyorum sandım lan)
- Sanatseverlerden tepki! ‘’irdele o zaman!’’
- Kafam güzel evet. Ama içtiğimden değil, oksijeni yakış stilimden. Gidiş yolu yani. Gidiş yolu demişken aklıma geldi bak. Buradan öğretmenlerimize sesleniyorum: ‘’Gidiş yolu önemlidir ve Gidiş yoluna puan vermek lazımdır. Sonsuzlukta yatacağımız yeri bile o belirlerken, sizin sadece netice üzerinden not vermeniz yanlıştır’’
(naçizane)
- Ne diyorduk? Kafam güzel evet. Sırf bu yüzden icra takibi açmak için gittiğim adliyeden ‘’senin arabaya çarpıp kaçmışlar’’ diye velveleyle arayan ortağıma ‘’ayh! Tamam tatlım geliyorum hemen!!’’ deyip panikle ofise geri dönüyorum. Ne var bunda monçiçi deme Yusuf. Arabam yok benim :/ Ama üzülme, elbet bir gün benim de mikkemmel siyahlıkta bir audim olur da, çarpıp kaçarlar. Amin. Töbe. Kafam karıştı.
- Ne diyorduk? Kafam güzel evet. İşte tam bu yüzden şu an canım ‘’her şeyde bir hayır var’’ cümlesini tartışmak istiyor. Bu yazının hayrı ne monçiçi dersen, yanıtlayıveririm en interaktif halimle. Bu yazının hayrı, eğitimin neferi öğretmenlerimize. Gidiş yolu hakkında ulvi bilgi birikimleri from monçiçi. Hı hı.
- Şuursuz demiştim değil mi?
- Hı hı, 11 santim.
- vuuuu kalınmış.
- eet baya :/








0 yorum: