22 Nisan 2010 Perşembe

YANACAKSAK AŞKIMIZ İÇİN

o kadar iyiyim ki, o kadar olur. arkada bangır bangır ''aşkımız için'' çalıyor ve şaka yapmıyorum. her şey sibel can kadar gerçek. merhametimin biraz ağrıması da cabası. ama biraz. çok sinirliyim. ölmeyen bütün emoları tek bir hasır sepete koyup, sepeti pahalı zippomla ateşe verecek kadar galiba.
belki daha çok.
müsaade istemek için açtım. bu ölmek isteyen gerizekalıları biz öldürebilir miyiz? ve sizin için sorun olmasa olur mu? zaten kendi kendilerine beceremeyecek kadar salaklar, bari biz yapalım, hem sinirimiz geçer, hem bu salakların istediği olur. misaade et allahım pliiz. bunlar yapamıyor. bize günah yazma da hepsini bir bir keselim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu yarışmaya soktuk Blogu nedir bu onları yak, bileklerini kes falan sanki soykırımcı gibi...ayrıca o emo değil geç ergen EYMO (negatif enerji deposu)

22 Nisan 2010 12:01
Adsız dedi ki...

sen sus yorum 1 yazarı. sen önce çarşafı yıkamadan çırp...

22 Nisan 2010 16:09
Adsız dedi ki...

ya bişi sorcam. bu yazıyı ben yazmışım gibi sonunu ve hatta gelecek cümleleri bile bildim. ama yazdıımı hatırlamıyorum böyle bir şey. acaba o esnada içime sinirli şirin mi kaçmış?
yoksa ben hiç karışmadımda sen bunu yazarken senin bedenine ben mi kaçtım?
çok kafam karıştı.aym siriyıs.
lav - monçiçi

22 Nisan 2010 23:53