10 Nisan 2010 Cumartesi

PEPSİ KAMPANYASINDAN BEN ÇIKTIM


Geçen Ezel'leyim soruyorum neden beni aramıyorsun diye. Biraz alıngan çokça baygın diyo ki, ya sen benim bildiğim kız değilmişsin diyor. Neden diyorum. Dadandınız diyor Ziyagil yalısına çıkmak bilmiyorsunuz abi, Behlül de Behlül vs...Ya dedim ne alakası var sadece orada bulunmayı seviyoruz denize nazır evin her yanı hizmetkar vs hoş yani...Sadece Behlül değil ne alaka yani...Yani Behlül üstünü çıkarınca,dudaklarını büzünce,o lacivert gözleriyle kameraya bakınca iç hoplaması olmuyor değil elbet...hele de afacan afacan Bülent'e serseri dediğinde yalandan beni de beni de diye (tıpkı yengenle-kuzenini yaptığın gibi)diye içimizi çağlayan şelalalerin coşkusu kaplamıyor değil ama olsun... Bir seçim yap dedi ben dedi amcasının karısını, kızını s..en adamla görüşen adamla görüşmem dedi. Karakter meselesi dedi. Zaten bu Cengiz ile Eyşan'ının yanında bile intikam icabı duruyorum, yoksa onlarla da takılmam aslında ama..Peki dedim...eğer gitmemiş olsaydım herşey değişir miydi, evet dedi. Gözlerime baktı hemen ağladı (Bunlar böyle Mert, Ömer ve Ezel ota boka anında ağlıyorlar salya sümük) Ben de elimi onun eline uzattım.

Çıkıyor muyuz dedim

Evet dedi,çıkıyoruz...

Neyse monçiçi haberin olsun biz çıkıyoruz Ezel'le öyle PEPSİ kampanyası falan da değil bildiğin yaldır yaldır ilişki yani....sana iyi günler

atasözü: insan umduğunu yer!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mamalak ömer'in ezel kılığında genç kızları kafaladığına dair dedikodular var piyasada. arada bir yüzündeki maske mi kontrol et der konfüçyus.

14 Nisan 2010 12:34