5 Nisan 2010 Pazartesi

SERSERİ MAYINLAR


Cumartesi gecesi sevgilimle birlikte Mine Vaganti adlı filme gittik. Ferzan Özpetek delisi bizlerden beklenildiğinden biraz geç oldu ama olsun. Film öncesinde biraz tartıştık ben de sulu göz olduğum için biraz ağladım ama bunlar normal şeyler filmde el ele ve mutluyduk. Film hakkında düşüncelerime gelince kesinlikle Ferzan Özpeteğin en iyi filmi değil. Yani en kötüsü Harem Suare ise bu ondan daha iyi. Bu arada Ferzan'ın her filmi çok iyi ben sadece bendeki ve aşkımdaki (yalakalık yapmıyorum monçiçi)sıralamasından bahsediyorum. Karakterler yeterince hikayelendirilmemişlerdi mesela..Büyükanne dışında benimsemekte zorluk çektim insanları, belki de komedi katılması ciddi analizlerden uzaklaştırmıştır yönetmeni...olabilir. Ama güzeldi soundtrack süper ve yasak olmasına rağmen dün sofra kurup rakı içirtti bize. (50 Mila şarkısı tavsiye)

Bu arada Caddebostan AFM sinemasında gösteriliyordu film anadolu yakasında yeterince salonda bulunmuyordu her nedense...Sinema doluydu..Kadın nüfus fazlaydı sanki ama çok enteresan şeyler yaşandı. İki erkeğin öpüşmesi sırasında böö, ıyk falan sesleri yükseldi salondan. Şoka girdim resmen. Bu insanlar filmin afişini beğenip mi girmişlerdi sadece? Yada Ferzan Özpeteği tanımıyorlar mıydı? Ya da başka filmlerini izlememişler miydi?  Herşeyi bir kenara bırakıyorum neydi bu HOMOFOBİA şaka gibi. Bağdat Caddesinin orta yerinde üstelik.

Bu yazının sonunu komik bir şekilde bağlamak istiyorum ama nedense hiç komik değilim:)

ama hepinizi kucaklıyorum sevgili izleyiciler

0 yorum: