6 Nisan 2010 Salı

TAŞRADA BEUTY

Merhaba Bills.!

(Her seferinde billions izleyici yazmak zor oluyor takdir edersinizki. O yüzden böyle bir hitap yolu seçtim. Şş sen biraz dik otur bak sırtın omzun birbirine geçmiş)

Ben kırmızı kafalı monçiçi ve hağğğğlaaaaağğğğ (mübağğğlaaağğğ sanatı) taşradayım. Geçen gün sizi taşrada kültür sanat faaliyetleri hakkında çılgınca bilgilendirdiğim ve bu bilgilendirme pek çoğunuzun (safiye kız bak, senden bahsediyorlar) çok hoşuna gittiği için bugün de sizlere TAŞRADA BEUTY semineri vermek istiyorum. İzninizle evet.

 Şimdi efendim, İstanbul’da yaşarken azılı bir aslan burcu olan monçiçi, taşraya taşındıktan sonra yengeç burcuna dönüşmedi tabi. Savurdu saçlarını indi köye. (helikopterden). İner inmez ilk işi dağılan saçlarını toplayıp, helikopterin yan dikiz aynasında rujunu tazelemek oldu.

Ya tamam sıkıldım ya.. taşrada beuty ne biliyor musun Yusuf?
Loreal ben buna değerim saç boyası yerine, kına her yerime sürerim saç boyası.
Maybelline köpük fondöten yerine, talk pudrası (hani bebe kıçına sürülen)
Alix Avien göz kalemi yerine, hacıdan geleven sürmesi.

PS: bir de ortağımla aynı ruju sürüp, aynı göz farını sürerek makyaj yapıp sokağa çıktığımız anlar var ki, değmeyin keyfimize.. Şimdi bizi yalnız bırakın, akşam düğün var, sim dökünüp kız kıza  dansedicez.

Öptüm bills.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

esas bölüme gelelim pliiiiz kılsal tüysel meseleler lütfen.

6 Nisan 2010 19:52