3 Mayıs 2010 Pazartesi

Avuçla Beni İstiyorum Seni Bu Gece

Evet arkadaşlar milyonlarca izleyici bunca gündür ne yaptığımı merak eden Türkiye, Azerbeycan, Kazakistan, Kırgızistan,Ermeni ve Musevi Türkleri ve elbette büyük / küçük Selçuklular, Uygurlar, Göktürkler, Avarlar inanın hepiniz başımı kaşıyacak vaktim yoktu...

Neden derseniz evden ayrılan geç ergen EYMO'nun yerine 1. AyraçKaçan ev arkadaşı olabilme şenliklerinin başında yönetici sıfatıyle duruyordum. Görevim çok önemliydi çünkü binlerce başvuru arasından sadece bir tanesini seçebilecektim ve seçeceğim kişinin bizi eğlendirmesi gerekiyordu..Ayrıca bir kaç kirayı önden ödemesi ve bizim aniden evi terk etmemiz durumunda ev sahibine iyi de senin demirbaşını evde bıraktık ya diye zavallıyı popo gibi ortada bırakacağımızı bilmemesi gerekiyordu.

Bu arada asla bir odası olmayacağını bilmesi ve perdeyle ayrılmış bölümlerde kimbilir özel alanıma kim girer korkusuyla endişeli geceler geçireceğinin farkında olması ve ona kira karşılığı bir yer vereceğimiz için delice minnet etmesi ve bize hizmet etmekle geçireceği vakitler dışında buna şükür için ibadet etmesi şarttı...

Devamı  sonra işe girdim lay layla vakit geçiremem az çalışmam lazım

0 yorum: